Vágy.

2009.09.05. 19:00

Titkos vágyam, hogy megérintselek,
Hogy ajkaim ajkaidhoz érjenek.
Minden vágyam, hogy szerethesselek
S ne kelljen tagadnom, irántad mit érzek.

Jó lenne érezni parfümöd illatát
Nyakadat szagolgatni éjjeleken át.
Jó lenne hallani ahogy nevetsz
Érezni hogy ölelésed mennyire meleg.

Titkos vágyam, hogy hozzád bújhassak
S fülemdbe szerelmes szavakat suttogjak.
El akarom mondani, amit eddig nem mertem
Ki akarom mondani: őrülten szeretlek!

Érezni akarom csókod ízét
Veled akarom tölteni életem minden percét
De mégsem tehetem, ó, tényleg nem.
Nem bírná elviselni lelkiismeretem.

Nem lehetünk együtt, tudod te is okát,
Mégis elmondtam, nem bírtam tartani a szám.
Fontosnak éreztem, hogy elmondjam neked
Szívem minden porcikádért él-hal és eped.

Ennyi lenne, mostmár tudod:
Szívem egyedül csak érted dobog.
De be kell látnom, nincs közös jövőnk
Hiába szeretném, semmi nem lesz kettőnk között.
El kell felejtselek, búcsúzom hát
Viszlát. Nem kínzom magam tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://mongolteheneszlany.blog.hu/api/trackback/id/tr191362398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása