2011.02.10. 18:43

 Mondanám, hogy egyáltalán nem zavar, de akkor hazudnék. Hazudnék, hiszen te magad is tudod, hogy te vagy az életemben a legnagyobb szerepet játszó személy. Tudod, hogy amióta téged ismerlek, teljesen megváltozott az életem. Nem tudom, hogy ez a változás jó vagy rossz, de egy biztos, úgy formáltál, ahogy akartál. Hagytam magam, mert veled akartam lenni. Jobban is, mint hinnéd. 
Most kellene, hogy az a rész jöjjön, hogy többé már nem érdekelsz, nem fogsz érdekelni, de ez hülyeség. Már rég túl vagyunk azon a ponton, hogy én valaha is el tudjalak téged engedni. 
És az bosszant a legjobban, hogy ezt te nagyon jól tudod. Talán még jobban is mint én magam, és kihasználod. Tudod, hogy velem bármit megtehetsz, én meg hallgatok, mert szeretlek... de vedd már észre te idióta, hogy fáj, és nem csak összetörsz, teljesen tönkre is teszel! 

Azt mondtad, semmi bajod nincs. De, igenis van, tudom hogy az bosszant, hogy érzel. Megijedtél saját magadtól, megijedtél attól, hogy ott álltam előtted a születésnapodon, és az érzelmeid uraltak... Mikor már nem tudtad azt sem, hogy merre állsz arccal, hiszen ott volt melletted az a személy, akibe elvileg szerelmes vagy, a másik oldaladon meg az, akivel a jövőd tervezed. 
Tudom hogy nehéz. Tudom hogy fáj, és neked még rosszabb dolgod van mivel soha nem voltál a szavak embere, soha nem tudtad elmondani, mit érzel, a szeretlek szót meg utálod használni... de nem is baj. Te így vagy az, aki vagy. Elfogadtam. 

Mégis megkérlek arra, hogy legyél őszinte. Hogy mondd el, tényleg mi az, amit érzel, mi az ami nincs rendben. Nem azt akarom, hogy azt mondd, "igazad van Andi", hanem hogy te, a saját szavaiddal mondd az egész helyzetet, mert én már teljesen tanácstalan vagyok.

Várok a válaszodra.. ahogy Rád is. Örökké. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mongolteheneszlany.blog.hu/api/trackback/id/tr812652195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása