Nem is tudom ma pontosan miről írjak. Most megint csak nagyonvalakban elmondhatnám mi van velem, úgy, hogy azt utána csak én értsem, de ma inkább kifejtem... A tegnappal kezdeném. Felkeltem, reggeliztem, majd ideültem a géphez, mint minden nap. Igazából netezni nem szoktam, azt kb fél óra alatt megunom, de ott az msn, ahol minden történik... Ott fűzöm szorosabbra a barátságaimat, ott tudok beszélgetni azokkal, akiket szeretek, ott tudok tájékozódni környezetem eseményeiről- és itt nem a pletykákra gondolok. Gergő megkérdezte tőlem, hogy amikor találkoztunk, csalódtam-e. Szeretem, és nem hazudhattam neki, ezért elmondtam hogy pontosan mi zajlott le bennem. Elmondtam, hogy meglepődtem, mert nem teljesen arra számítottam, ami ő valójában. Belül totál ugyanaz a srác, kívülről is (arcra), de a fényképeken vékonynak tűnik- ellentétben a valósággal. Elmondtam, hogy nem kövér, mert tényleg nem az,  ezzel nem tud mit csinálni, a génjeiben van. Képeken egy kb. velem egymagas, vékonydongájú srácnak látszik, valóságban egy 1,90-es mackó.:D Teljes mértékben megelégedhet magával, mert olyan ölelnivaló így.:) Olyan szeretetteljesen, olyan beleéléssel tudott ölelni akkor, hogy úgy éreztem, soha nem fog elengedni. Nem is bántam volna, mert biztonságban éreztem magam. Kicsit félreérthető helyzet, többen úgy értették ki ebből, hogy beleszerettem, de ez nem így van- és ha így lenne se tehetnék semmit, mivel ő más... 
Igazából ennyi lényeges történt tegnap. Ma felkeltem korán- negyed 10kor.xD Elhatároztam hogy ma nem kelek fel, hisz Gergő Gerivel találkozik, Kyle társaságára meg nem nagyon vágyom a történek után. Féltékenység... Cöh. Azt hiszem az az egyik legundorítóbb dolog a világon. Harry Pottert olvastam, mert elfelejtettem miről szól a hetedik rész, azon kívül hogy horkruxokat keresnek. Anyu kihívott reggelizni, megkajáltam, aztán visszafeküdtem és folytattam tovább a barangolást a varázsbirodalomban. Nem sokkal később, olyan fél1 körül meguntam, bekapcsoltam a gépet, de mivel nem volt fent senki msn-en, aki számomra fontos lett volna, nekiálltam Sims3-azni. Időközben felhívott Gergő, hogy Geri nem tudott elmenni a találkára, mert összeveszett anyjával, és nem engedi el. Megkérdezte, most mit csináljon. Mondtam neki, hogy menjen haza, semmi gáz nincs abban, ha hamarabb hazaér mint ahogy mondta. (este 9...) Két órán keresztül csinálta a haját a sráca miatt, ő emg nem tudott elmenni. Pff. Fasza.=/ Na mindegy, most egyik barátnőjével, Vivivel van, azt mondta ma még egyszer felhív... Közben takarítottam egy picit...
Amikor befejeztem a Sims-ezést, nekiálltam Jucival msn-ezni... És most itt vagyok, zenét hallgatok, és unatkozok.xDD
Peace.

A bejegyzés trackback címe:

https://mongolteheneszlany.blog.hu/api/trackback/id/tr831207883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása