Kezdet.^^

2009.05.31. 15:16

Szóval, Andi vagyok, elkezdem az írást. Tulajdonképpen nem ez az első blogom, a másikat meguntam, nem engedett se módosítani, se újat csinálni, és úgy voltam vele: akkor kapjabe.xDD
Először is egy rövid bemutatkozás féle:
Mint már említettem, Andi vagyok. Azért vagyok mongol tehenészlány, mert mongol beütésem van, és Kiskunhalason lakom, egy tanyán. xDD Ezt a tanyát ne úgy képzeld el hogy birkákat legeltetünk naphosszatt, meg tojástszedünk a tyúkolból. Ugyanolyan ház mint a többi.-.-" De a tehenészlány meg honnan jött?! Hát onnan, hogy van egy Budapest szitiis szívemcsücske.xDD<33 Az ő agyában a tehenészlány-variáció él, miszerint tehenet fejek egész nap.xDDD Főleg hogy közbe msnezek velük... de mindegy.:D
Nem jártatom tovább a szám magamról, ígyis elég egoista vagyok, nem kell még továbbfényeznem magam, mert a végén elkopok.^^

Miről is írok? Rólam. Róla. Rólunk. Mindig ezt fogom tenni, akárhánbyszor csak tehetem, írom a blogom. Viszont senki ne számítson arra, hogy minden nap pötyögjem életem minden egyes mozzanatát... Arra az msn van kitalálva.xDDD Meg az úgy unalmas. Majd egyszer írok, amikor kedvem támad.^^

Na csapjunk bele.

Tegnap itt voltak Blankáék, sütögettünk. Full jó volt a kaja, meg a végére a hangulat is.xDD Nem alkoholizáltunk.:D
- Blanka, te bebasztál?
- Nemtom, lehet hogy félreittam.xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Grat neked.:D<33
- Te Andi, a vámpírok szoktak szarni?
- Persze, olyan véreset...xDDDDDDDDDDDDDD
Meg stb....:D
Imádom az ilyen estéket/délutánokat/deleket/délelőttöket/reggeleket.:D [van még napszak? nincs. oké.xDD]
Anyuékkal megbeszéltünk, ha vége a sulinak, megyünk Szegedre. Kórház...:S:S Már csak az a kérdés hogy műtét lesz-e belőle...:'(
Monjuk nem félek... Szegeden nincs mitől tartanom, egyedül az a para, hogy a nyakamon ott lesz az a vágás, ahogy keresztanyunak is.:S Hogy fogok kinézni? -.-""""
De ez a jövő zenéje...
Ahj, fázik a talpam. Zoknit felvenni luxus.

Gergő írt rám ma msnen... nem voltam gépnél, kiírtam, ha valaki akar valamit, előtte csörgessen meg, és repülök.... De nem csörgött, csak írt hogy "ölel"---> ez nálunk egy smiley. Aztán nemsokkal rá ki is lépett. Nem tudom milyen terveekt szövöget, de felejtse el inkább! Bajt érzek...:(

A bejegyzés trackback címe:

https://mongolteheneszlany.blog.hu/api/trackback/id/tr501155038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása